Utbud HT2020

UPPSALA YOGASKOLA

 ETT LEVANDE YOGACENTER DÄR ALLA KAN VÄXA!

Etabl. 1981



HT2020p1v2
HT2020p2v2



Anmälan till kurserna öppnar 22 juni






Yoga på Nivå Grund/lätt fortsättning:



Lär dig Yoga från grunden (N)


Var?

Delta på plats på yogaskolan eller hemifrån via Zoom


Vi tror att en yogakurs kan vara en stund i veckan där du kan lämna allt annat och landa på mattan. Känna fötterna mot underlaget.


  • Röra på kroppen och hitta lugn, höra vad du själv tänker.
  • Bli lite smidigare och orka mer.
  • Andas helt och fullt och låta vardagssnurret tona bort.
  • Kanske sova bättre?
  • Slappna av så att du är helt och hållet dig själv och kan se vad som är viktigt för dig i livet.
  • Bara få vara, för att sen kunna ta dig an dina uppgifter med lugn och fokus.


Vi tror att yoga kan ge allt det (och ännu mer).


Varje klass har ett tema och inleds med en kort presentation och pratstund kring tebordet. Och sen går vi in i yogasalen och fortsätter med fysiska yogaövningar, andningsövningar, yoga nidra djupavslappning och grundläggande meditation.


Kursen lär ut grunderna i yoga och meditation, enligt satyanandatraditionen som har en rik dokumentering och systematisering av yoga att hämta ur. Vi ger bakgrund till vad yoga är, dess syfte och börjar utforskandet av dess rikedom.


Kursen innehåller;


  • Kort presentation kring klassens tema
  • Fysiska övningar: Ger bakgrund om vad som händer i kroppen vid olika positioner och hur du synkroniserar andning och rörelse. Under kursen fokuserar vi på mindfulness (medveten närvaro) och känner in varje rörelse. Stärkande och förberedande övningar fram till och med en variant av solhälsningen. Det finns alltid alternativ till om du har begränsad rörelse i någon del av kroppen.
  • Andningsövningar: fokus på den naturliga andningen och fullständiga andetag.
  • Djupavslappning Yoga Nidra: lär dig avspänning muskulärt, emotionellt och mentalt.
  • Meditation:Grundläggande meditationsställningar och en förberedande grundläggande meditationsteknik.



Nivå: Nybörjare

Intensitet: Medel


När?

Tisd 17.15-18.30 med Susanna


Boka:






Yoga i Medveten Närvaro


Varje fredag landar vi in i helgen med yoga i medveten närvaro. När du är närvarande i kroppen och andetaget upplever du livet helt fullt.


Kursen är första fortsättningen efter grundkursen. Det går bra att delta enstaka klass om du har tidigare erfarenhet av yoga. Du kan delta på plats i yogasalen eller online via Zoom.


Varje klass har ett tema och inleds med en kort presentation och pratstund kring tebordet. Och sen går vi in i yogasalen och fortsätter med fysiska yogaövningar, andningsövningar, yoga nidra djupavslappning och grundläggande meditation.


Kursen innehåller Satyananda yogans fyra grundstenar;


  • Fysiska kroppspositioner (asanas): vi lär oss den klassiska solhälsningen. Det finns alltid alternativ om du har en begränsad rörlighet i någon del av kroppen.
  • Andningsövningar (pranayama): naturlig andning och enklare andningstekniker
  • Yoga Nidra: lär dig avspänning muskulärt, emotionellt och mentalt
  • Meditation: grundläggande meditation för inre stillhet



Nivå: minst en tidigare grundkurs eller motsvarande kunskaper

Intensitet: Medel

Rekommenderad litteratur:

Satyananda yoga (finns på centret)


När?

 Fred 16.15-17.30 med Susanna



Boka:






Yoga Under Himlens Rymd

(t.o.m. 17 sept 2020)

Yoga under himlens rymd! Under en timme får du röra kroppen till yogans härliga rörelser, öppna upp och sträcka ut och släppa på spänningar och känslor som satt sig i kroppen.


Du behöver ingen tidigare erfarenhet av yoga, du leds genom de övningar vi gör. Klassen avslutas med en midfullness-meditaiton i naturen.


Ta gärna med

  • en yogamatta eller liggunderlag,
  • kläder efter väder.
  • Det kan vara bra att ha en filt eller jacka eller varmare tröja att sätta på under meditationen.

Vi sprider ut oss över grönområdet i friska luften. Om du vill ta med dig barn är de också välkomna att vara med eller leka i lekplatsen bredvid. Om barnen vill vara med och yoga betalar de halva priset. Vi kommer att hålla yoga här två gånger i veckan.


Om du känner minsta förkylningssymptom ber vi dig visa omsorg om de andra deltagarna och hoppa över en gång. Du kan delta en gång eller flera gånger.



Var?


Plats 1:

onsdagar 17.00-18.15 samt

söndagar 10.00-11.15

Yoga Under Himlens Rymd (Herrhagen): Välkommen hem till grönområdet vid kolonilotterna hemma hos Susanna. Naturstensparken/Krokodilparken, vid kolonilotterna, Rubinvägen 21, 752 68 Uppsala. Det finns  Du kan ta dig hit med buss 5, kliv av vid Uppsala Stenhagens Centrum och gå sista biten. Eller cykla 20 minuter från stan. Det finns en jättefin lekplats bredvid om du vill ha med barn. Barn är självklart också välkomna att vara med att yoga (50% av priset upp till 13 år).



Plats 2:

torsdagar 17.00-18.15 samt lördagar 11.00-12.15

Yoga Under Himlens rymd vid grönområdet vid Eddaspången, Odensgatan 1. Du har utsikt över Fyrisån och bara en kort promenad från yogaskolan. Vid regn kan klassen komma att flyttas in till yogaskolan, om du anmäler dig via bokningssidan får du meddelande om vi flyttar in.



Boka:











Yoga Inifrån och Ut (N/F)


Under sommarmånaderna har vi haft klasser utomhus under namnet Yoga Under Himlens Rymd. Nu flyttar vi in samma koncept under hösten.


Under en timme får du röra kroppen till yogans härliga rörelser, öppna upp och sträcka ut och släppa på spänningar och känslor som satt sig i kroppen.


Du behöver ingen tidigare erfarenhet av yoga, du leds genom de övningar vi gör. Klassen avslutas med en midfulness-meditation.


Klippkort Dag gäller på dessa klasser.



Var?


Plats 1:

På Uppsala Yogaskola: 

lörd 11.00-12.15 samt söndagar 19.00-20.00


Plats 2:

I Stenhagen/Herrhagen:

mer information kommer när lokal är bekräftad.



fr.o.m 18 sept:


Plats 1: lägg till vi roterar lärare för detaljer se bokningssystemet 


Plats 2: fr.o.m 1 okt  med Susanna


Boka:




Yoga Lugn (N/F)

Kortkurs!

Ibland i livet behöver vi större fokus på återhämtning och stresshantering. Satyananda yoga innehåller många dyrbara verktyg för att hantera livets utmaningar. Kursen fokuserar på yogans mindfulness, få en sund distans till tankar och känslor och hjälper dig att komma ner i varv och få den återhämtning kropp och sinne behöver.


Kursen innehåller Satyananda yogans fyra grundstenar;


  • Fysiska kroppspositioner (asanas): Enkla yogaövningar som är speciellt inriktade på att frigöra spänningar som skapas av stressen. Det finns alltid alternativ till rörelser om du har en begränsning i någon del av kroppen.
  • Andningsövningar (pranayama): strategiskt utvalda för en ökad vitalitet i spända områden.
  • Djupavslappning Yoga Nidra: liggande medveten avslappning där du får avspänning muskulärt, emotionellt och mentalt. Du lär dig att sätta krippen i vila precis som vid sömn medan sinnet förblir vaket.
  • Meditation: Grundläggande meditationstekniker med fokus på andningen som förankrar och stillar sinnet.



Nivå: alla som behöver en oas att vila i och verktyg för vardagen

Intensitet: Lugn


När?

Onsdagar 17:15-18:45 med Adhyatmatara start 19 aug




”Det här är enda gången i veckan som jag kan slappna av och bara vara. Det är helt fantastiskt.”
- Stressad småbarnspappa



Boka:








Yoga Fortsättning/Fördjupning



Yoga fortsättning (F2)

I varje stund i vardagen har vi en mängd beslut om hur vi ska agera och reagera. I yoga fortsättning undersöker vi yogans ledstjärnor och filosofi och ser hur vi kan spegla oss i yogans förhållningssätt till livet. Förhållningssätt som vi kan öva både på mattan i de övningar vi gör och i vardagliga livet för ökad livskvalitet.


Vi går igenom yogiska förhållningssätt till livet (yamas och niyamas), som genomsyrar hur vi övar yoga på mattan och hur vi lever livet. Vi har ett tema som spänner över fyra veckor där vi varvar tema, reflektion, gemenskap och övningar genom hela klassen.


Varje klass inleds med en presentation/diskussion kring yogiska förhållningssätt (yamas och niyamas) och en pratstund kring tebordet. Sen går vi in i yogasalen och fortsätter med fysiska yogaövningar, andningsövningar, yoga nidra djupavslappning och meditation.


Kursen innehåller Satyananda yogans fyra grundstenar;


  • Fysiska kroppspositioner (asanas): Du är relativt bekväm med solhälsningen och vi fortsätter fördjupa kroppspositionerna. Vi övar andningstekniker i rörelse och när blockeringar och stelhet långsamt släpper över tid kan vi känna energin (prana). Det finns alltid alternativ till rörelser om du har en begränsning i någon del av kroppen.
  • Andningsövningar (pranayama): vi fortsätter att utveckla den yogiska andningen, stegen i växelvis andning (nadi shodana), humlan (brahmarin) och kapalbhati och bastrika.
  • Djupavslappning Yoga Nidra: lär dig avspänning muskulärt, emotionellt och mentalt. Du får utveckla din sankalpa, riktning och intention i livet.
  • Meditation: Grundläggande meditationstekniker med fokus på andningen (ajapa japa) som förankrar din koncentration och stillar sinnet, samt maitri (metta) välönskan som utvecklar vår medkänsla med oss själva och andra.



Nivå: Fortsättning (F2)

Intensitet: Medel


När?

Tisdagar kl 19.00-21.00 med Susanna. Det finns möjlighet att gå kursen hel termin eller stiga på vid varje 4-veckors-intervall när temat byts (25 aug, 22 sept, 20 okt, 17 nov)




”Den här kursen gav på ett så tydligt och positivt sätt en möjlighet att fundera över sig själv och andra, vad som är sant och viktigt. Och att hitta (tillbaka till) sin inre glädje. Ovärderligt!”

- Anna



Boka:












Fördjupningskurs: Chakrayoga

Chakrayogan är utformad för att du ska få kontakt med kroppens energicenter och öppna upp blockeringar. Under fyra veckor följer du ett chakra och får lära dig om just det energicentret och göra övningar som påverkar energin där. Karmaroopas klasser är ofta fyllda av energi och djup närvaro och erfarenhet av det han lär ut.

 

Det här är en fördjupningskurs i yoga på nivå fortsättning 3. Kursen passar dig som

praktiserat yoga några år och vill fördjupa dina erfarenheter om chakran både vid asanas och meditation.


Du kommer att utvecklas mest om du också tränar teknikerna en stund varje dag hemma, eller så många gånger som det går under veckan. Den här kursen är tänkt att supplementera din hemmapraktik.

 

Kursen innehåller Satyananda yogans fyra grundstenar;


  • Fysiska kroppspositioner (asanas): medel-avancerade övningar. Det finns alltid alternativ om du har en begränsad rörlighet i någon del av kroppen.
  • Andningsövningar (pranayama): du bör ha grundläggande kunskaper om pranayama samt gärna praktisera hemma.
  • Yoga Nidra: lär dig avspänning muskulärt, emotionellt och mentalt samt att distribuera energin i kroppen.
  • Meditation: meditation med andning och mantra som stöd för koncentrationen.

 

Kursen ges under en termin (24 aug – 14 dec). Om du har tidigare erfarenhet av chakrayoga kan du kliva på kursen vid varje 4-veckors intervall (24 aug, 21 sept, 19 okt, 16 nov) då temat byts.  Denna kurs är inte öppen för drop-in, utan kommer endast ges som kurs i sin helhet (4 veckor eller hel termin).



Nivå: Fortsättning, tidigare vana av yoga behövs. Du bör inte ha rygg- och/eller

nackproblem eller dylikt, eller allvarligare mental eller emotionell obalans.

Intensitet: Medel.

Rekommenderad litteratur: "Kundalini tantra" av Swami Satyananda Saraswati.


När?

Måndagar 17:30 - 19:30 med Karmaroopa (Zeljko).



Boka:












ONILNE: Fördjupningskurs

Yoga & Meditation: Hjärtats Rymd

Var?

Hemifrån via Zoom

 

Hridayakash Dharana är en vedisk meditations teknik där vi går in i hjärtats rum och där ljus upplevs i hjärtat. Swami Maitreyi gav en kurs på temat under sommaren och kommer nu ytterligare fördjupa tekniken så att du får kontakt med dina känslor på djupet.

 

Syftet med tekniken är att gå djupare in i sinnet för att komma i kontakt med de djupt liggande undermedvetna känslorna som vi inte är medvetna om dagligen men som påverkar våra medvetna känslor, tankar och beteende. Genom att släppa ut och bli medveten om dessa känslor kan vi frigöra oss från negativa känslor och tankemönster och istället uppleva de positiva, konstruktiva och glädjefyllda känsloyttringarna. I Hridayakash Dharana blir vi medvetna om intensiteten i känslorna, skapandet av känslor, känslornas färger, förändringen av en känsla och även dimensionen bortom känslorna. Den psykoterapeutiska aspekten av meditation har sina rötter i hridayakasha dharana.

 

 

När? 

Torsd 19.00-20.30 med Swami Maitreyi start 27 aug

Boka:








Lunchyoga



Yoga Livsstyrka


Var? 

På plats på yogaskolan


I yoga livsstyrka bygger du styrka för hela kroppen för att orka mer i vardagen och få mer livsutrymme. Det är inte en klass där du nödvändigtvis blir svettig,övningarna utförs i lugn takt men är noggrant utvalda för att du ska kunna bygga in den vardagsstyrka du behöver för livet. (Du behöver bara kunna räkna till tio!). Du är hela tiden i kontakt med ditt andetag och rör dig i medveten närvaro.


Du får styrka för vardagen eller som en hjälp för att kunna ta dig an yogapositioner med lätthet och låta dem bli de stabila och bekväma positioner som de är tänkta att vara. Positioner där du fylls med energi.


Du stretchar också hela kroppen med yogans fantastiska stretchövningar. Det ökar smidigheten i leder och muskler och hjälper dig att gå med lätthet,  få bra hållning och hjälper dig att låta lungorna få plats för att andas helt och fullt. Vi avslutar med yoga nidra djupavslappning.



Nivå: Passar alla som vill bygga styrka över tid 

Intensitet: medel

 

När?

månd 11.00



”Tack vare den här träningen har jag blivit starkare och mer flexibel i höften som alltid krånglat. Känner att jag går lättare, orkar mer och kan lättare komma upp i axelstående ställningar. Det är lätt!”
- Erika, 63 år



Boka:




Yoga Lugn


Mitt på arbetsdagen eller på krönet av en ledig dag kan du komma för Yoga Lugn. Vi gör mjuka och stärkande övningar för hela kroppen på ett lugnt och avslappnat sätt. Lösgör spänningar som ansamlats i kroppen och får en skön rörelse genom leder och muskler. Andas och får kontakt med oss själva igen. Och blir medvetna om kroppen och andetagen. Stannar upp, är närvarande. Är. Inte gör. På slutet av timmen ligger vi ner och låter yogalärarens röst leda genom kroppen, sinnet till djupavspänning i yoga nidra.


Nivå: Passar alla nivåer, även rehabilitering

Intensitet: Lätt



När?

11.30 torsd (Maria Anandaroopa/Bawantee)



Boka:




Yoga Flow in English


How lovely it is to feel flow in life! To flow in full presence in full connection with something we love to do!


In this class we flow with and explore the body/mind with the sun salutations and yoga postures - in full connection with breath. The breath guides us through the positions, and we always pause to reconnect with ourselves. We move with the energy of the day and revitalize the full body and mind. 


The class ends with yoga nidra deep relaxation where you come to rest and release physical, mental and emotional tensions, and reap the full benefit of the class. You come to a relaxed state where you are beyond any masks, roles, expectations and just in full connection with yourself and what it is to be a human. Where you can hear your own inner voice and what is important to you and feel the stillness of a quiet mind. 



Level: You can do at your level, though some postures may require some time to get, there are always alternatives

Intensity: medium


When?

Friday 11:30 with Susanna



Boka:









Yoga Lugn & Gong


Susanna leder lugn hatha-yoga där du får röra hela kroppen till dina andetag och sen fortsätter Erika med djupavslappning med Gong.


Gongens vibrationer har förmågan att ta dig till ett tillstånd bortom sinnet där du kan uppleva enhet med allt, som en guidad gruppmeditation. För balans, ökad energi och närvaro - mitt på dagen mitt i vardagen.



När?

första tisdagen i månaden 11.30-12.30 1 sept, 6 okt, 3 nov, 1 dec



Boka:






Specialklasser



Gravidyoga


Att bli med barn och föda är något av det största vi är med om i livet, en händelse så stor och avgörande kommer alltid finnas med oss. Under graviditet och förlossning blir det extra tydligt hur kropp och sinne samverkar (body mind connection).



”När jag pratar om födande inser jag ofta att det också handlar om livet i stort. Att föda är essensen av Liv, intensivt och allt på en gång, och då är yogan är ett mycket bra sätt att förbereda sig. Rent fysiskt har vi stor hjälp när vi föder av den kroppskännedom och möjlighet till inkänning som yogan kan ge oss. Medveten närvaro, tillåtelsen att vara i det som är oavsett om det känns bra eller dåligt, avslappning och mental förberedelse, allt som ökar den här body-mind connection, är också hjälpsamt under graviditet, födande och till tiden efteråt.” säger Eva.


Alla förtjänar en bra start på livet, både barn och föräldrarna! Känslan av trygghet är det absolut viktigaste när vi föder och det vill Eva förmedla och bjuda in till redan i gravidyogan.


I gravidyogan förbereder vi kropp och sinne för graviditet och att föda. Med specifika övningar stärker vi kroppen och hjälper den att hålla sig i form under denna tid av förändring. Vi får ökad kroppskännedom och närvaro vilket hjälper oss under både graviditet och förlossning.


Gravidyogan ger möjligheten att komma i kontakt med oss själva och barnet i magen. I vår vardag, som den ser ut med jobb och familj, är det inte säkert att det alltid finns utrymme att verkligen vara gravid. I yogan skapar vi en trygg plats som är tillåtande att vara gravid på. Där vi tillåts känna in allt som vi är.


Denna gravidyoga har sitt ursprung hur hatayogan och kommer ge möjlighet till både avslappning och träning av medveten närvaro, bäckenbottenmedvetenhet samt mer fysisk och aktiv rörelse för den som önskar. Det finns alltid möjlighet att alltid känna in vad du själv behöver just för tillfället och anpassa efter det.


Inga förkunskaper krävs.


Kursen ges på plats, men du kommer att kunna delta via Zoom om du någon gång behöver delta hemifrån.



När?

torsd 17:15 – 18.45 med Eva Grape Ersson. Kursstart 13 aug (6 ggr), 24 sept (6 ggr) och 12 nov (6 ggr)



Boka:






Ungdomsyoga (10-15 år)


Uppmuntrar barnets inneboende rörelseglädje och kreativitet! Yogaövningarna leder till ökat kroppsmedvetande, förbättrar hållning, koordination och balans.


Andningsmedvetande har en lugnande och avslappnande inverkan på kropp och sinne.


Yogaövningar för att öka uppmärksamhetsförmåga och stärka koncentrationsförmåga och kunna slappna av.


Barn/Ungdomar som gått på yoga säger att de blir mjukare i kroppen, släpper tankar och stress och blir avslappnade.


Savita fick utmärkelse på yogagalan 2018 av Kids Yoga Foundation för sina kunskaper och insataser som barnyogalärare.



Nivå: Passar alla nivåer

Intensitet: Medel.


När?

lördagar 14.45 (10 ggr), Prova på 5 sept och sen 10 ggr kurs start 12 sept, uppehåll 31 okt under höstlovet. Du får mest ut av kursen om du går hel kurs, men du är välkommen att delta enstaka klasser om det passar dig bättre.



Boka:






Familjeyoga


Det bildas otroligt fin energi när vi får yoga tillsammans med barnen! Barnen hittar ofta naturligt in i yogapositionerna och det smittar av sig på de vuxna. Du kan ta med ditt eget eller någon annans barn. Det blir mycket skratt och glädje i rörelse och stillhet och att yoga tillsammans kan verkligen stärka bandet mellan vuxen och barn. Och så mitt i allt det roliga får vi redskap med oss som ger ro och energi i vardagen.

 

Vi varvar enskilda övningar och parövningar med barn och vuxen. Vi gör enkla kraftfulla kroppsövningar och andningsövningar invävda i en berättelse, och sen avslutar vi med avslappning med fantasi och magi.

 

 

Nivå: Passar alla nivåer Alla är välkomna! Inga förkunskaper behövs, bara kom som du är och yoga med oss! Rekommenderad ålder för barnen är 5-12 år, men med ett motiverat barn kan det fungera med yngre eller äldre barn också.
Intensitet: Lätt



Var?


Plats1: Danssalen, Stenhagens Kulturcentrum med Susanna

Anmälan: till info@uppsalayogaskola.se  Ange Datum för Familjeyoga, Namn på vuxen, antal barn och ålder i mejlet.

När?

5 sept 10.00-11.00 Gratis Prova-på

3 okt, 7 nov, 5 dec kl 10.00-11.00 per klass 150kr/vuxen, barn deltar utan kostnad (sponsrad verksamhet)



Plats2: Uppsala Yogaskola med Savita och Theresa

Anmälan: till info@uppsalayogaskola.se  Ange Datum för Familjeyoga, Namn på vuxen, antal barn och ålder i mejlet.

När?

19 sept, 17 oktober och 14 november 13.30-14.30 per klass 200kr/vuxen, barn deltar utan kostnad



Dans



Frigörande Dans (7RörelseRytmerna)


Välkommen till en kreativ och rolig kurs i frigörande dans som handlar om att du kan finna just de rörelser du behöver inifrån dig själv. Alla kan dansa på sitt sätt; sittande, liggande eller stående. Här släpper du på krav och prestationer, njuter av din egen kropp i rörelse och hittar närvaro, lugn och energi. Du kan genom fri rörelse komma i kontakt med dig själv på nya sätt, lösa upp blockeringar och spänningar, landa i ditt inre lugn och släppa flödet och livskraften fri.



Innehåll


Sinnenas dans: Vi låter olika kroppsdelar leda dansen för att medvetandegöra dem, känna hur de känns, vad de behöver för rörelse för att må bättre och märka hur dansen förändras beroende av vilken del av kroppen som styr. Detta lugnar sinnet och för fokus in i kroppen. Med fokus inne i kroppen har vi en trygg och stadig bas i vilken det är lättare att möta livets skiftningar. Dansen kan bli ett verktyg med vilket du lätt kan återvända in i din kropp då tankarna tar över.


Sju Rytmer: Vi dansar till sju olika rytmer (flöde, tydlighet, skakningar, kaos, lätthet, stillhet, din egen dans). Dessa rytmer kan relateras till livets olika rytmer och alla behövs för ett balanserat liv.


Kroppsmedvetenhet: Vi fördjupar oss vidare i kroppsmedvetenhet genom att låta dansen ledas av t ex vänster respektive höger kroppshalva, överkropp respektive underkropp, skelettet, musklerna eller lederna. Detta gör vi för att medvetandegöra olika delar av kroppen samt finna blockeringar, spänningar, låsningar och smärta som behöver lösas upp och släppas.


Möten: Ibland dansar vi med fokus på vad som händer inom dig då du möter de andra i dansen. Vi är ofta inte medvetna om hur vi faktiskt upplever mötet med andra människor och dansen ger oss ett tillfälle att utforska detta, för att förstå oss själva bättre. Detta gör vi i övningar med tydliga instruktioner och det är helt ok att avstå från att vara med om det känns så. Hela tiden inspireras du till att slappna av i dig själv i mötet.



Nivå: Passar alla nivåer, inga förkunskaper behövs

Intensitet: Du följer din kropp och bestämmer därmed intensiteten själv


Kontakta Amanda: 070 - 344 13 34, info@rorelseterapi.com


Anmälan: Anmäl dig gärna till hela kursen. Enstaka klasser kan bokas endast i mån av plats. För att hålla smittorisken mera finns det endast 8 platser.


När?

Onsdagar kl 19.00-20.30 (10 ggr) Start 2 sept



Boka:




Workshop Dans/Meditation Söndagar

se kalendarium

Mer information kommer snart!






Uppsala Yogaskola AB

S:t Olofsgatan 11

753 21 Uppsala


info@uppsalayogaskola.se

Copyright:UppsalaYogaskola@all rights reserved